Roberto + Filly – Romantic Wedding in Irpinia

Il matrimonio di Roberto e Filly mi ha portato in una terra bellissima a pochi km da casa mia, l'Irpinia. Amo follemente i paesaggi montuosi e la natura che si fonde con il paesaggio urbano. Provengo da una zona densamente popolata e ogni volta che vedo degli alberi o delle montagne non posso che restarne affascinato e contemplarne la maestosa bellezza.

La location scelta per la loro cerimonia poi, è stata davvero un colpo al cuore, un piccolo borgo, un rudere che sovrasta la collina, una chiesetta piccola che è una gemma preziosa. Tutto raccolto e perfettamente coerente con questi due ragazzi, dolcissimi e molto simpatici, una delle coppie più belle di questo 2017. Fotografarli è stato un onore e mai un peso, e di questo non posso che ringraziarli!

READ IN ENGLISH

The wedding of Roberto and Filly took me into a beautiful land a few miles from my house, Irpinia. I madly love mountain landscapes and when nature blends with the urban landscape. I come from a densely populated area and every time I see trees or mountains I can't be less than fascinated and contemplate their majestic beauty.

The location chosen for their ceremony then, was really a blow to the heart, a small burg, a ruin overlooking the hill, a small church that is a precious gem. All collected and perfectly consistent with these two guys, very sweet and very nice, one of the most beautiful couples of this 2017. Photographing them has been an honor and never a burden, for this reason I can only thank them!

LEGGI IN ITALIANO